15 iunie 2009

Cantec pentru o Inima in Asteptare

Partea I - Musafirul

De multe ori cred ca L-am tratat pe Isus ca pe un musafir sosit in inima mea mai devreme decat musafirul principal, si nu am realizat ca sarbatoarea poate incepe.

El e deja venit, pe cine mai astept?

De ce il tratez ca nedorit si vorbesc cu El doar din politete dar atentia mi-e pe fereastra?!?

Cel ce trebuia sa vina , a venit!

De nu, e doar la o chemare distanta!

Tot ce misuna pe afara e agonie..

Intoarce-te la masa si da-I cinste Imparatului ! El tanjeste dupa atentia ta…

“Am fost invitat de curand in casa ei, am crezut ca numai pentru cina..dar mi-a spus ca pot ramane pentru totdeauna.

Oo..m-am bucurat nespus, asteptam de-atata timp sa fiu invitat.

O iubeam, tanjeam de dorul ei dar nu am vrut sa fiu nepoliticos si sa dau buzna, doar am batut la usa uneori.

Ei..si intr-o noapte mi-a deschis. Prima data firav ; dar am fost primit. Avea lacrimi in ochi, a incercat sa le ascunda pentru inceput..dar stand de vorba si-a varsat inima inaintea Mea. Ciobulete erau. Am intrebat-o daca vrea si are rabdare sa o intregesc.

Era atat de sfaramata incat singura metoda de recuperare era sa o tin in propriile-mi maini de-atunci inainte. Trebuia sa ma pastreze langa ea, permanent.

-Nu-ti face griji, I-am spus, nu e nimic incomod. Cei din jur ma vor vedea doar atat cat vei lasa tu sa se vada din Mine.

Au fost luni incredibile, m-am simtit minunat in casa ei. Am ajutat-o sa-si curete toate colturile, am descoperit altele care trebuiau curatate de care ea nu stia.

Am tinut-o intr-o continua sarbatoare, desi afara mai era furtuna uneori, si vanturi puternice clatinau casa.

……………

…………….

De la o vreme nu mai vine sa-mi spuna “Buna dimineata” . Aseara a uitat de “Noapte buna”…se uita des pe fereastra; pierduta in departare..

Se plimba impacientata prin casa..o framanta ceva.

Mai nou, ma lasa sa iau singur masa. Ma simt uitat si in plus nu mai vorbeste cu mine…imi vine sa plang..

Pare ca asteapta pe cineva, mi-a zis odata cate ceva despre persoana asta, i-am promis ca are transportul asigurat si ma ocup personal de formarea lui…dar nu mai are rabdare.Iese in drum si se tot uita daca vine, vecinii au mintit-o ca nu va putea fi cu adevarat fericita si implinita pana nu vine..dar tot ce si-ar putea dori vreodata are deja inauntru. Nu inteleg de ce se uita dupa el ca si cum l-ar recunoaste daca l-ar vedea. Ar vrea sa aleaga din trecatorii de pe drum, dar ma rog de ea sa mai astepte, sa aiba incredere..

E obosita..nu vrea sa intre inauntru sa faca o pauza macar..sa se odihneasca..ca doar ma ocup Eu. M-a lasat de cateva ori, dar iar intervenea.

Lasa-Ma fiica sa termin ceea ce am inceput… crede in mainile care ti-au innoit inima, nu mai sunt cioburi, vezi? Ti-am modelat alta intre timp. Sa ai grija de ea acum caci nu recunoaste decat alinarea Creatorului. Nu-ti mai bate capul cu Fat-Frumos. Hai sa sarbatorim. Intre timp il modelez si ii indrept pasii, nu va nimeri la alta casa. Fii atenta la glasul Meu si numai asa ii vei auzi bataia, numai asa o vei distinge de a celor care merg din usa in usa si pretind a fi printi cand defapt sunt broscoi deghizati.

Te iubesc, ma auzi?? “

Sursa : Ina Devotion

2 comentarii:

---- spunea...

O poveste superba

costel nedelcu spunea...

frumoasa povestea, dar putin cam imaginara pentru mine:)