7 august 2012

Incotro?



Cand te afli in fata unor decizii, e important sa il consulti pe Dumnezeu.  
Cateodata El iti arata incotro, cateodata parca te lasa fara raspuns.
Am intampinat de curand o situatie asemanatoare, si oricat m-am rugat 
“Doamne Tu cunosti viitorul, arata-mi Tu calea” , tot dezorientata eram. 
Daca o iau la stanga, oare pierd ceva la dreapta?
 Daca o iau la dreapta, oare  pierd ceva dincolo? In mijlocul framantarilor mele, 
Dumnezeu mi-a dat un raspuns la care nu ma asteptam.
“De ce ma tot intrebi ce decizie sa iei? 
Nu stii ca te voi binecuvanta in orice alegere vei face?

Un parinte isi invata copilul de ce sa se fereasca, ce e bine si ce nu e, 
dar il lasa singur sa aleaga ce pereche de sosete sa poarte la scoala,
 la ce facultate vrea sa mearga etc.

Viitorul pregatit de Dumnezeu pentru noi e minunat. Asta nu inseamna ca e controlat.
 Nu uita ca El ne-a creeat cu libertatea de a alege.  Atat timp cat ramai langa El,
 te poate atentiona cu privire la ceva, te poate indruma pe o anumita cale, 
dar vor fi si rascruci in care El te lasa pur si simplu sa alegi. 

Fie ca Pacea Lui sa va insoteasca in orice decizie pe care o aveti de luat luna aceasta.

Niciun comentariu: