6 iunie 2010

Mai - De ce il iubesc pe Isus?

Pot sa spun sincer ca unul dintre primele motive este, ca El m-a iubit intai.
Iar apoi, sunt milioane altele, lista fiind in crestere.
De exemplu azi Il iubesc pentru ca mi-a reamintit ca sunt libera, si ar trebui sa profit
mai mult de libertatea pe care o am in locul unde sunt, sa traiesc pentru El.

Aceastea sunt alte cateva motive la care m-am gandit in luna Mai:

- Pentru ca nu m-a dezamagit niciodata.Niciodata.Au fost momente in care am crezut ca nu imi raspunde, dar cu timpul am
vazut de ce a fost mai bine pentru mine sa nu am un anum lucru, sau sa nu ma duc undeva.

-Pentru ca El este singurul care poate aduce pacea in mijlocul haosului.
Inima mi-a fost in haos de multe ori, si in mijlocul disperarii, am incercat sa fug de problema,
sa ma prefac ca sunt bine, sa mananc mai multa ciocolata, lucruri care am crezut ca imi vor aduce pacea.
Se poate sa functioneze pentru scurt timp, dar adevarata pace vine numai de la El, din promisiunile Lui.

-Pentru ca El stie cel mai bine cum sa ma surprinda.
-Imi iubesc Creatorul pentru un nou suflu de viata, de fiecare data cand am nevoie.
-Pentru ca este un Tata extraordinar.

-Pentru ca, desi El detine toata puterea si averea, doreste sa fie in jurul nostru.
Este nemaipomenit ca Cel care a creat Universul sa gaseasca placere in compania noastra.
El vrea ca noi stam in prezenta Lui.Si chiar daca sunt convinsa ca dragostea Lui pentru mine va ramane la fel,
indiferent de locul in care sunt, prefer sa ii aduc un zambet alegandu-L pe El.

Niciun comentariu: